Ибупрофен едва не уби дете!

лекарството

След прием на детски Нурофен 11 годишен пациент получава страшна алергия, довела го практически до летален изход. Следствие на изключително странната реакция на организма, момчето губи 75% от кожата си.

Детето вдигнало температура и майка му дала да пие лекарството. След като изпива определената му доза, кожата на хлапето започнала да се променя.

Реакцията на организма към лекарството е била страшна – първо се появили мехури, след което те станали на страшни рани и кожата започнала да се бели като на змия.

За да го спасят лекарите веднага предприемат операция и в крайна сметка над 70 % от кожата на детето е загубена.

в болницата

Освен това му опадали косата, миглите, веждите и ноктите, а в един ден и сърцето му спряло.

Медиците веднага го вкарали в интензивно отделение, където малкият изкарва цял месец. Страшно е да си представим ужаса и страданието, което преживяват родителите му.

Най-страшното в тази история е това, че по-рано детето не е проявявало каквито и да е било алергични реакции към това лекарство и родителите прибягвали до лечение с него нееднократно.

преди инцидента

Според специалистите, почти смъртоносната алергията се отключила  внезапно и никой от нас не е застрахован от подобна реакция.

Така че бъдете внимателни с медикаменти и най- вече прибягвайте до тях внимателно и по-рядко.
ВИЖТЕ ВИДЕОТО:

http://youtu.be/6rVNsEykObA

Още сензации:

loading...

Един отговор за "Ибупрофен едва не уби дете!"

  1. Eye Lashes   02.06.2018 at 2:27

    We stumbled over here differemt web address and thought I may as well check things out.

    I like what I see so now i am following you.
    Look forward too finding out about your web page repeatedly.

    Отговор

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Моля, въведете отговор: *